سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش سه گونه است: کتابی گویا و سنّتی دیرینه و«نمی دانم»[=اقراربه نادانی] . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 
   

انقلاب - این جا تهران است
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:0بازدید دیروز:4
 

مهدی لطفی :: 86/3/2::  11:55 صبح

دوباره سلام

خوب چون قرار نیست این جا جز در مورد تهران در مورد چیز دیگه ای حرف بزنم .
امروز در مورد خیابان انقلاب، میدان انقلاب و خیابان کارگر صحبت می کنم .
یا به عبارتی درباره ی خیابان شاهرضا و میدان 24 اسفند . (اسم قدیمی کارگر رو نمی دونم)
به مناسبت دانش جویی و علاقه ی وحشیانه به کتاب ، اون سمت شهر زیاد قدم می زنم .
از دانش گاه ما (علم و صنعت) که بخواهی بروی سمت انقلاب، بهترین مسیر متروِ مستقیم تا ایستگاه حر و یک پیاده روی ده دقیقه ای در خیابان کارگر است .

در این مسیر چیزهای خیلی زیادی آدم رو تو فکر می بره . حرفه ای ترین گداها . مظلوم ترین بچه های خیابونی و البته کوپن فروش ها .
پاساژ مهستان ، فرهنگ سرای فن آوری اطلاعات ، مرکز فروش ایرانسل و البته چند تا مغازه ی عرضه ی محصولات فرهنگی .
نبش میدان انقلاب چند تا مغازه همیشه جدیدترین تئاترها ، جشن ها ، عمو پوررنگ ها ، مستر سین ها و هزار تا آدم جدید دیگه رو می فروشن .
فرهنگ اسلامی آدم را دیوانه می کند .



:: RSS ::
::تعداد کل بازدیدها::

4097

::درباره من::
انقلاب - این جا تهران است
مهدی لطفی
بیشتر می خوانم کمتر می نویسم دانش می جویم و از همه مهمتر زندگی می کنم
::لوگوی من::
انقلاب - این جا تهران است
::لینک دوستان::
ورداورد
من همین که هستم (وبلاگ ادبی خودم)
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::